بابةتي : كتيَبخانة قؤناغي : يةكةم مامؤستاي بابةت : ابوبكر ديَوانةوانة بابةت الملاحظات وانةى يةكةم كتيَبخانة/ثةرتووكخانةLibrary  وانةى دووةم جؤرةكانى كتيَبخانة   وانةى سيَهةم مةرجةكانى شيَوةى كتيَبخانةى طشتى   وانةى ضوارةم دابةشكردنى كتيَبخانةى طشتى بة طويَرةى قةبارةكةى   وانةى ثيَنجةم كتيَبخانةى لقةكان Branch Library   وانة شةشةم كتيَبخانةى طةرؤك   وانةى حةوتةم كتيَبخانةى مندالاَن Children Library   وانةى هةشتةم كتيَبخانةى مندالاَن سيَ خالَى سةرةكى هةية بؤ ئةوةى بة ئامانجةكانى خؤى بطات و خزمةتةكانى ثيَشكةش بكات   وانةى نؤيةم كتيَبخانةى ثسثؤرِى Special Library   وانةى دةيةم كتيَبخانةى ثسثؤرى ضى دةطريَتةوة خؤ؟   وانةى يازدة كتيَبخانةى ثسثؤرى لة كتيَبخانةكانى تر جيادةكريَتةوة بةم خالاانةنة   وانةى دوازدة بة شيَوةيةكى طشتيش كتيَبخانةى ثسثؤرى ئامانجى خؤى هةية   وانةى سيَزدة كتيَبخانةى نةتةوةيي / نيشتمانى :- National Library   وانةى ضواردة كتيَبخانةى نيشتمانى كؤمةلَيَك كار و ئامانجى هةية   وانةى ثازدة كتيَبخانةى نيشتمانى خزمةتطوزاريةكانى ثيَش كةش بة دةولَةت و دامةزراوة جياوازةكانى دةكات   وانةى شازدة كتيَبخانةى زانكؤيي / ئةكاديمى :- Academic Library   وانةى حةظدة كتيَبخانةى زانكؤيي هةنديَ كارى سةرةكى هةية   وانةى هةذدة ئامانجى كتيَبخانةى زانكؤيي بةرةو خزمةتكردنى كؤمةلَطاى ئةكاديمية   وانةى نؤزدة كتيَبخانةى قوتابخانةيي School Library :-   وانةى بيست فاكتةرطةليَك رِؤليان هةبووة لة ثةرةثيَدانى ضةمكى كتيَبخانةى قوتابخانة   وانةى بيست و يةك ئامانجةكانى كتيَبخانةى قوتابخانة   وانةى بيست و دوو و بيست و سىَ كتيَبخانةى قوتابخانةش بة طويَرةى ئاستةكانى فيَركردن دابةش دةبيَ     وانةى بيست وضوار   طرنكترين كتيَبخانةكانى كوردستان   مدرس المادة د.ابوبكر ديوانة حمد الايميل abubakir.dewane@soran.edu.iq المادة طرق البحث المكتبات هدف المادة تعليم الطالب الجامعي بأساسيات البحث في المكتبات، و كيفية تصنيف و تبويب و تزويد و فهرسة الكتب في المكتبات وكذلك تزويدهم بكيفية البحث في المكتبات الاكاديمية. وصف المادة طرق البحث و المكتبات المصادر المعتمدة 1. دليل المدرس في انشاء المكتبة ، مارى جميل فاشة ، المؤسسة العربية للدراسات و النشر. 2. علم المكتبات ، الادارة و التنظيم ، عبدالله انيس الطياع ، دار الكتب اللبناني 3. ادارة و التنظيم ، المكتبات و مراكز مصادر التعلم ، د ربحي مصطفى عليان ، 2002 ، ط1. 4. رِيبازى ليَكؤلَينةوة و ئامادةكردنى ليَكؤلَينةوةيةكى تيؤرى و ثراكتيكى ، و . مةريوان عةبدول ،2007 ، دةزطاى تويَذينةوة و بلاَوكردنةوةى موكريانى. 5. ثؤليَنى كتيَب ، و . ياسين قادر بةرزنجى : 2012 ، هةوليَر تاقى كردنةوة يةكةم تاقى كردنوةى دووةم quiz كوششى سالانة 10 10 20% ملاحظات عامة